pátek 21. listopadu 2008

Úklid okolí Ohře

Ahoj Ahoj Ahoj,
jsem tu znovu, s reportáží o starší akci, a to o úklidu v okolí Ohře. Srázek sme měli cca v 9.00 u kostelíku u řeky. Čoud nám slíbil rukavice a pytle na odpadky. A tak jsme čekali, a čekali, a čekali. Jenže Čoud nikde. V tom přišel Fada a oznámil nám, že Čoud nemůže, že to prý povede Fanda. A inu stalo se. Fanda zavelel pochodem vchod, směr most přes řeku. Došli jsme, sešli schody a tam jsem vyfasovali sáčkové rukavice od benzínek a pytle do košů. Opravdu chabá výbava. Kluci, nic proti:). S naším náčiním jsme tedy vyhlásili válku všem odpadkům okolo řeky. Něktěří se zdrželi už na začátku, jiní šli radši dál. Po pár metrech jsem s Tarzanem a Luďou narazil na "černou" skládku pod garážemi. No zábavy bylo dost, a kdybychom se ještě chvíli zdrželi, určitě bychom dali dohromady auto :). Pytlů jsme tam nasbírali dost a Luďa hned s několika pláchnul. Tak jsem zůstal s Tarzikem. Za pár minut se objevil Ocet. S Octem a dalšími plnými pytli jsme vyrazili kupředu dohnat úklidovou četu. A dohnali jsme je v ten pravý čas. Fanda s přítelkyní našli další "černou" skládku. Byla zahrabaná v zemi, jak jsme později zjistili. Po pár hrábnutích, jsme našli lahve od Becherovky, starou lahev od Jaru, kterou pamatuje ještě Fanda. Pytle nebyly, ale naštěstí se tam válel jeden opravdu veliký, a tak šup s odpadky do velké pytle. Pytel jsme čapli a odnesli na první místo odpočinku :).
Potom, co jsme si všichni odpočinuli, jsme vyrazili na další cestu. Hledali jsme a hledali, ale přece jenom jsme něco našli. A radši nebudu jmenovat, co jsme to našli, bylo to dosti nechutné. Ferda si dal pusu s Laduškou a Ocet to hned vyžvanil Lukymu :). Přišli jsme k nějakému ohništi, kde kousek od něj byli koberce, nárazník od auta a tak. Po další zastávce na onom místě u ohniště, jsme se vydali na cestu domu. Cesta domu byla hladová, a tak jsem se podělil se všemi o svou svačinu. Nakonec všichni dorazili v pořádku a s dobrým pocitem v srdci, že pomohlo udělat něco dobrého pro přírodu.
No trochu jako pohádka, snad neva. Ferda

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Upřesňující info:
1) Rukavice byly takové, jaké zajistil Čoud, já je jenom donesl... (taky jsem čekal jiné, silnější, kožené, pracovní...)
2) Ferdo dovoluji si napadnout Tvůj článek pro nepravdivost až lživost Tvého tvrzení, že ses SE VŠEMI všemi rozdělil o svačinu! Já měl hlady mžitky před očima, páč jsem nestíhal snídani. A to jsem se o Tvou svačinu už zajímal(jinak by má slušnost něco takového nedovolila, samozřejmě, ale hlad už ze mne začínal dělat lidskou zrůdu).
mějte se a smějte se

Tomáš řekl(a)...

heke hele hele, já to dal ocťákovi ať se rozdělí :-D.