sobota 22. prosince 2007

Svištění po webu

"Někdy (= až se mi bude chtít a hlavně bude čas:) ) se tu objeví taky přehled zajímavých webů různých středisek, oddílů, jednotlivců, ..." Tak tuhle větu jsem sice napsal na Houkweb, ale s dovolením se jí nebudu tak úplně držet:) Místo toho vzniknul tenhle všehomix, posuďte sami, zda je k něčemu... a nebo mě v komentářích zkritizujte;)

Skautské ubytování po celé republice
- Proč tam ještě nejsme?:) :/ Koukejte na někoho houknout:) já už jsem na to krátkej

Šifrování - Až se třeba rádci teemu nebo rádkyni družiny nebude chtít vyrábět kdovíjaký šifry na schůzku, ať mrkne sem...

Den zamyšlení - U nás ve středisku se to moc nenosí tyhle aktivity... co to změnit?

wikiHow - Něco jako Wikipedia, ale není to zaměřené na znalosti, spíš na dovednosti.

Rotary klub - Oficiální stránky česko-slovenské sekce Rotary klubu. Ve sloupečku nalevo dokonce naleznete dohodu s Junákem. Doporučuju "Fakt ujetý stránky" :) Je to ve starších článcích

Stránky našeho skautského kraje - Nejsou nic moc, ale minimálně vyhledávání akcí se hodí.


Odkaz na spoustu odkazů:) - Doporučuju "Fakt ujetý stránky" :) Je to ve starších článcích

Žádné komentáře: