neděle 7. prosince 2008

Miqik aneb Mikulášský víkend

Letošní Mikulášský víkend, tentokrát s tématem Vztahy a mottem "Měj (se) rád, fakt nejsi error!", měl oproti tomu loňskému dvojnásobnou účast z našeho střediska. Tentokrát jsem tam totiž nebyl sám, ale s Ferdou:)

Vezmu to zkrátka.. o co kadaňští roveři opět přišli?
- o celostátní akci se stovkama RS a vedoucích, která i se vstupenkami a třídenní jízdenkou na pražskou dopravu stála něco okolo stovky
- v pátek večer Polibek múzy a Komponovaný večer
- v sobotu Mikulášský seminář na PFUK a Taneční večer
- v neděli Filmová přehlídka


Ne na všem jsme byli, ale naprosto úžasný byl rozhodně Komponovaný večer a hlavně Mikulášský seminář. Přednášky, které jsme si vybrali a absolvovali:
- Duchovní rozměr vztahů (Prof. PhDr. Tomáš Halík Th.D.)
- The Sense of Large Scale Events (Dimitry Van Uytfange z WOSM)
- Řešení problémů - agresivita a asertivita (Ing. Aleš Lisa)
- já na chvilku na čumendu Homosexuální vztahy (Mgr. Jiří Hromada)
- já na chvilku na čumendu Život ve tmě (Terezie Kochová)
- a hřebem byla naprosto úžasná přednáška od PhDr. Mgr. Jeronýma Klimeše, Ph.D. Mezilidské vztahy a výchova

2 komentáře:

Kuba řekl(a)...

Oni by o to možná ani nepřišli, kdyby se o tom dávalo vědět dostatečně dopředu a všeobecně;-)

marek řekl(a)...

Ono to vědělo celý skautský hnutí rok dopředu.. a já dával na dvě nástěnky plakát, na víc nějak nemám sílu.. několika lidem jsem to dával vědět i osobně